Gyakran Ismételt Kérdések (GYIK)
Összegyűjtöttük a leggyakrabban felmerülő kérdéseket, hogy könnyen megtaláld a választ a rendelés, szállítás, fizetés, termékhasználat és garancia témáiban.
Rendelés és szállítás
Mennyi idő alatt érkezik meg a rendelésem?
A rendeléseket 1–3 munkanapon belül feldolgozzuk és kiszállítjuk Magyarországon belül. A pontos szállítási idő a futárszolgálat kapacitásától függ.
Kapok értesítést a kiszállításról?
Igen, a futárszolgálat e-mailben és/vagy SMS-ben tájékoztat a kiszállítás időpontjáról.
Fizetés
Milyen fizetési módokat fogadtok el?
Bankkártyás fizetés, utánvét és előreutalás is elérhető.
Biztonságosak a fizetések az oldalon?
Igen, a fizetési rendszerek megfelelnek a legmagasabb biztonsági előírásoknak, és minden tranzakció SSL titkosítással védett.
Rendelés visszaigazolás
Nem kaptam visszaigazoló e-mailt, mit tegyek?
Először ellenőrizd a spam mappát. Ha ott sincs, kérjük, lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal az info@puregold.hu címen.
Termékhasználat
Mennyi idő után érezhető a termékek hatása?
Ez a terméktől és az egyéni reakciótól függ. Általában 1–2 hét rendszeres használat után jelentkezhetnek a pozitív hatások.
Biztonságosak ezek a termékek mindennapi használatra?
Igen, a Pure Gold Organic termékei természetes alapanyagokból készülnek, és hosszú távú használatra is biztonságosak. Ha gyógyszert szedsz vagy speciális egészségügyi állapotod van, javasoljuk, hogy konzultálj orvosoddal.
Garancia és visszaküldés
Visszaküldhetem a terméket, ha nem vagyok elégedett?
Igen. Ha bármilyen okból nem vagy elégedett, 30 napon belül visszaküldheted, és visszatérítjük a vételárat.
Mennyi időn belül kapom vissza a pénzem visszaküldés esetén?
Miután visszakaptuk a terméket és feldolgoztuk a visszaküldést, a pénzvisszatérítés általában 5–10 munkanapon belül megérkezik a számládra.
Kupon, számla, módosítás, ügyfélszolgálat
Hogyan használhatom fel a kuponkódomat?
A kuponkódot a kosárban vagy a fizetésnél tudod megadni. Érvényesítés után a kedvezmény automatikusan levonásra kerül a végösszegből.
Kapok számlát a vásárlásról?
Igen, elektronikus számlát állítunk ki, amelyet a rendelés visszaigazoló e-mailhez vagy a kiszállításról szóló értesítéshez csatolva küldünk.
Módosíthatom vagy lemondhatom a rendelést leadás után?
Igen, amíg a rendelés nincs feladva a futárnak. Írj nekünk minél előbb az info@puregold.hu címen, és segítünk.
Hogyan érem el az ügyfélszolgálatot?
Telefonon, vagy e-mailen keresztül tudsz elérni minker.
Telefonszám: +36 30 185 3205, Hétfőtől péntekig 8-16 óráig vagyunk elérhetőek telefonon.
E-mail: info@puregold.hu. Igyekszünk a megkeresésekre rövid időn belül válaszolni.