Gyakran Ismételt Kérdések (GYIK)

Összegyűjtöttük a leggyakrabban felmerülő kérdéseket, hogy könnyen megtaláld a választ a rendelés, szállítás, fizetés, termékhasználat és garancia témáiban.

Rendelés és szállítás

Mennyi idő alatt érkezik meg a rendelésem?

A rendeléseket 1–3 munkanapon belül feldolgozzuk és kiszállítjuk Magyarországon belül. A pontos szállítási idő a futárszolgálat kapacitásától függ.

Kapok értesítést a kiszállításról?

Igen, a futárszolgálat e-mailben és/vagy SMS-ben tájékoztat a kiszállítás időpontjáról.

Fizetés

Milyen fizetési módokat fogadtok el?

Bankkártyás fizetés, utánvét és előreutalás is elérhető.

Biztonságosak a fizetések az oldalon?

Igen, a fizetési rendszerek megfelelnek a legmagasabb biztonsági előírásoknak, és minden tranzakció SSL titkosítással védett.

Rendelés visszaigazolás

Nem kaptam visszaigazoló e-mailt, mit tegyek?

Először ellenőrizd a spam mappát. Ha ott sincs, kérjük, lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal az info@puregold.hu címen.

Termékhasználat

Mennyi idő után érezhető a termékek hatása?

Ez a terméktől és az egyéni reakciótól függ. Általában 1–2 hét rendszeres használat után jelentkezhetnek a pozitív hatások.

Biztonságosak ezek a termékek mindennapi használatra?

Igen, a Pure Gold Organic termékei természetes alapanyagokból készülnek, és hosszú távú használatra is biztonságosak. Ha gyógyszert szedsz vagy speciális egészségügyi állapotod van, javasoljuk, hogy konzultálj orvosoddal.

Garancia és visszaküldés

Visszaküldhetem a terméket, ha nem vagyok elégedett?

Igen. Ha bármilyen okból nem vagy elégedett, 30 napon belül visszaküldheted, és visszatérítjük a vételárat.

Mennyi időn belül kapom vissza a pénzem visszaküldés esetén?

Miután visszakaptuk a terméket és feldolgoztuk a visszaküldést, a pénzvisszatérítés általában 5–10 munkanapon belül megérkezik a számládra.

Kupon, számla, módosítás, ügyfélszolgálat

Hogyan használhatom fel a kuponkódomat?

A kuponkódot a kosárban vagy a fizetésnél tudod megadni. Érvényesítés után a kedvezmény automatikusan levonásra kerül a végösszegből.

Kapok számlát a vásárlásról?

Igen, elektronikus számlát állítunk ki, amelyet a rendelés visszaigazoló e-mailhez vagy a kiszállításról szóló értesítéshez csatolva küldünk.

Módosíthatom vagy lemondhatom a rendelést leadás után?

Igen, amíg a rendelés nincs feladva a futárnak. Írj nekünk minél előbb az info@puregold.hu címen, és segítünk.

Hogyan érem el az ügyfélszolgálatot?

Telefonon, vagy e-mailen keresztül tudsz elérni minker.

Telefonszám: +36 30 185 3205, Hétfőtől péntekig 8-16 óráig vagyunk elérhetőek telefonon.
E-mail: info@puregold.hu. Igyekszünk a megkeresésekre rövid időn belül válaszolni.